بزرگترین تابلوهای تبلیغاتی در جهان + عکس
انتظار
خدایا تو آنی توانی به آنی جهانی به نیستی کشانی

 بزرگترین تابلوهای تبلیغاتی در جهان + عکس

 

 

از زمانی که صنعت تبلیغات پا گرفته است همیشه سعی در درست کردن تبلیغات بزرگ تر یا متهورانه تر بوده است. با درست کردن بزرگ ترین تبلیغات جهان می توان رسانه ای رایگان ایجاد کرد تا توجه افراد را به محصول مورد نظر جلب نمود.

با وجودی که کتاب رکورد های گینس بزرگ ترین تابلو ی تبلیغاتی جهان را معرفی کرده است اما نمونه های خلاقانه و جالب دیگری هم وجود دارند که خود را بزرگ ترین می دانند. در لیست زیر 10 نمونه از بزرگ ترین تابلو های تبلیغاتی را می بینید.

نوکیا، بزرگترین علامت جاده ای

شرکت نوکیا می خواست تفریح و به اشتراک گذاری را با هم تلفیق کرده وسیستم جهت یاب تلفن های همراه را جالب و مورد توجه نماید بنابراین این علامت خیابانی بسیار بزرگ را درست کرده و آن را در ارتفاع 50 متری و در کنار پل لندن قرارداد. افرادی که این علامت را می دیدند می توانستند محل مورد علاقه ی خود را پیامک بزنند و اسم شان روی صفحه ی الکترونیکی نشان داده می شد و در عین حال نوک پیکان این علامت هم به سمت محل مورد نظر می چرخید. این پیکان بیش از 2 تن وزن داشته و طول آن هم دو برابر یک اتوبوس است.

بزرگترین تابلوی تبلیغاتی (سازگار با محیط زیست)

بزرگ ترین تابلوی تبلیغاتی جهان از مواد بازیافتی و زیست تخریب پذیر ساخته شده است. شهر دبی که محل این تابلوی تبلیغاتی است یک بار دیگر با این تبلیغ 1.5 کیلومتری نام خود را در کتاب رکورد های گینس ثبت کرده است. این بیلبورد که ارزش آن 3.2 میلیون دلار است قرار است بهار آینده در امارات پرده برداری شود. این تبلیغ قرار است در طول 12 ماه در 40 کشور مختلف نمایش داده شود تا جنبه های مختلف دبی را به نمایش گذارد.این تبلیغ زاییده ی تفکر آدراک است که یک آژانس فروش و تبلیغات است. جالب ترین جنبه ی آن این است که از مواد زیست تخریب پذیر و پی وی سی بازیافت شده استفاده شده است. طراحی این تبلیغ به طوری است که صد درصد سازگار با محیط زیست باشد و از جوهر، مواد، وسایل حمل و نقل، مواد تمیز کننده و شیمیایی سازگار با طبیعت استفاده شده. این تبلیغ از 450 قطعه ی 10 در 2 متری تشکیل شده که مثل قطعه های پازل در هم قرار می گیرند. این قطعات را در 2 کانتینر 40 فوتی جا می دهند تا از امنیت و سلامت آنها در طول حمل و نقل اطمینان حاصل شود. این تبلیغ 100 حامی مالی داشته که 40 کشور نمایش دهنده هم جزء آنها هستند.

ژیلت، بزرگترین اصلاح صورت

این تبلیغ توسط سرویس تبلیغات خیابانی و برای مسابقات تنیس ویمبلدون انگلستان در سال 2011 ساخته شده. این شرکت طرح چهره ی راجرفدرر را بر روی یک زمین راگبی با مختصات 70 در 50 متر کشید. طرح این صورت توسط روبات هایی که با لیزر هدایت می شدند کشیده شدو از بیش از 3000 لیتر رنگ برای تکمیل آن استفاده شد. وقتی این طرح تکمیل شد 1000 لیتر فوم اصلاح بر روی ته ریش صورت فدرر مالیده شد که بعد بوسیله ی ماشین چمن زنی اصلاح تراشیده شد و به این ترتیب بزرگترین اصلاح صورت برای ژیلت انجام شد.

بزرگترین تبلیغ ذخیره ی محصول برای بتفیر

بتفیر دات کام برای خوشامد گویی به گردشگران مسابقات فوتبال 2008 به وین، 4 ماه را صرف رویاندن این تبلیغ کرد که نوشته بود: "رتبه ی اول فوتبال و همچنان هم در حال رشد". این تبلیغ با رویاندن جو، پنبه و گل همیشه بهار و بر روی مزرعه ای برابر با 50 زمین فوتبال ساخته شد.

بزرگترین آرم کوکا کولای جهان

کوکاکولا بزرگترین آرم تبلیغی خود را در آریکا، صحرایی در شمال شیلی ساخته است. ارتفاع آن 50 متر و عرض آن تیز 120 متر بود اما برای اینکه جالب تر باشد از 70 هزار بطری خالی نوشابه ساخته شد. در زیر آن نوشته شده 100 سال که به مناسبت بزرگداشت صدمین سال تأسیس شرکت کوکا کولا ساخته شده است.

بزرگترین پوشش ساختمان جهان برای فیلم ترانسفورمرز

اوپتیموس پرایم (از ماشین های فیلم ترانسفورمرز) بر بالای لاس وگاس و بر روی هتل و کازینوی لاکسور قرار گرفته تا همه ی مردم جهان را حمایت کند. با آن چشمان نافذ و جلوه های ویژه ی نوری که برای آن تعبیه شده، این ترانسفورمر هرم هتل لاکسور را در بر گرفته است. شرکت های سینمایی دریم ورکز و پارامونت از شرکت تبلیغاتی اسکار تگ خواستند که بزرگترین پوشش ساختمان را برایشان بسازند. این پوشش تمام سطح هرم لاکسور راپوشانده است. ارتفاع این هرم بیش از 152 متر و اندازه ی اوپتیموس پرایم بیش از 30 هزار متر مربع است.

بزرگترین تبلیغ مرغ کنتاکی "رو به آسمان" که با نرم افزار گوگل ارت قابل رویت است.

با وجودی که این تبلیغ اولین تبلیغی نیست که ادعا می کند از فضا قابل رویت است اما بی شک یکی از بلند پروازانه ترین تبلیغ ها است. این آرم توسط راشل و در صحرای نوادا طراحی و ساخته شده. ساخت این تبلیغ 6 روز طول کشیده و برای این کار از 65 هزار کاشی استفاده شده که به حدود 27 هزار متر مربع می رسد.

بزرگترین پوستر آلبوم مایکل جکسون

درست است که این یک پوستر است اما چندان هم با تبلیغ فرقی ندارد. این پوستر توسط شرکت موسیقی سونی و در زمینی در نزدیکی فرودگاه هیترو در شهر لندن ساخته شده. این پوستر با استفاده از دیسک های ضبط موسیقی ساخته شده و فضایی در حدود 2700 متر مربع را به خود اختصاص داده است. این پوستر رکورد بزرگترین پوستر جهان را در کتاب رکورد های گینس به خود اختصاص داده است.

بزرگترین تبلیغ ساختمانی برای شرکت بیمه ی نیشن واید

این تبلیغ یکی از بزرگترین تبلیغاتی است که بر روی دیوار یک ساختمان طراحی شده و البته یکی از جالب ترین ها نیز هست.این تبلیغ در شهر کلمبوس امریکا ساخته شده و اندازه ی آن 400 متر مربع است. شرکت بیمه ی نیشن واید این تبلیغ را برای یک شرکت خیالی به نام "رنگکوپ" ساخته است. این تبلیغ تصویر رنگی را به نمایش در آورده که بر روی ساختمان، پارکینگ و حتی ماشین های پارک شده نیز ریخته است.

بزرگترین تبلیغ سوئیس ایر در مزرعه

این تبلیغ که بر روی زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع ساخته شده، در فرودگاه مونیخ و خارج از اسپرینگ برلی قرار گرفته. محصول این زمین چیده شده و بعد با روغن برزک رنگ شده. روییدن و آماده سازی این تبلیغ 4 ماه طول کشیده است. این تبلیغ را کریسین جفری که دونده، موج سوار و کوه نورد است انجام داده. این هنرمند به تبلیغات خلاقانه و جالب نیز علاقه دارد و تبلیغات خلاقانه ی بسیاری برای شرکت های مختلف در فضای باز انجام داده است.

با تشکر از تینا اقدسی و مهدی رحیمی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط علی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 187
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 142561
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



ابزار وبلاگنویسان ابزار وبلاگنویسان p30java